Rafał Brodowski

Trener

Doświadczony Trener w obszarze szeroko rozumianej sprzedaży i obłsugi klienta jak również rozwoju menedżerów.

Doświadczony Trener.

Rafał niemal od początku swej kariery zawodowej jest związany z obszarem szkoleń. Pracę rozpoczynał jako przedstawiciel handlowy w firmie szkoleniowej, następnie pracował jako kierownik obszaru marketingu i sprzedaży a ostatnio przez kilka lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w Grupie Kapitałowej ORLEN.

Z wykształcenia jest politologiem, absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył także podyplomowe studia Psychologia Klienta w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz podyplomową Akademię Trenera Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Kompetencje i doświadczenie.

Rafał prowadzi projekty szkoleniowe od 2006 roku. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży i obsługi klientów, negocjacji i prezentacji handlowych oraz szkoleniach w zakresie rozwojowym menedżerów: motywacji i zarządzania zespołami zadaniowymi. W szkoleniach związanych z sprzedażą, prezentacjami i negocjacjami opiera metodologię współpracy z Klientami na precyzyjnym określaniu i zapewnianiu KPI (kluczowych wskaźników efektywności). Prowadzi także szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, motywowania pracowników, budowania efektywnych zespołów zadaniowych. Od 2010 roku prowadzi także usługi doradcze według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się również projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem systemów motywacyjnych.