Opinie klientów
Opinie
Sławomir Mundry /PGNiG/
W listopadzie 2013 wraz z moim zespołem uczestniczyłem w szkoleniu „Profesjonalna...
Krzysztof Janiszewski /WTG Sp. z o.o./
Szkolenie zorganizowane b. profesjonalnie, obszerne w informacje z zakresu działalności...
Roksana Studzińska /Centrum Innowacji ProLearning/
Szkolenie: " Wstęp do coachingu menedżerskiego " "Kompetentny trener,...
Marzena Wojtuch /Dor-Cel Sp. z o.o./
Szkolenie: " Wstęp do coachingu menedżerskiego " "Zdobyta wiedza może...
Artur Woś /Bank Pekao S.A./
Szkolenie: " Wstęp do coachingu menedżerskiego " "Polecam wszystkim....
Józef Orzech /DGP Clean Partner Sp. z o.o./
Szkolenie: " Skuteczna komunikacja z pracownikiem pełno- i niepełnosprawnym "...
Dorota Kuberska /DGP Clean Partner Sp. z o.o./
Szkolenie: " Skuteczna komunikacja z pracownikiem pełno- i niepełnosprawnym "...
Katarzyna Wawrzoszek /DGP Clean Partner Sp. z o.o./
Szkolenie: " Skuteczna komunikacja z pracownikiem pełno- i niepełnosprawnym "...
Marcin Szuflicki /P.H.U. Adamex/
Szkolenie: " Profesjonalna obsługa klienta - od przyjaznego do klienta trudnego, w tym...
Grzegorz Szydło /Refresco Polska/
Szkolenie: " Profesjonalna obsługa klienta - od przyjaznego do klienta trudnego, w tym...
Natalia Bujak /ProgresMedia/
Warto poszerzać zakres wiedzy i to szkolenie na pewno otworzyło bardziej oczy w temacie...
Przemysław Goranin
Szkolenie: " Zyskaj przewagę - sztuka autoprezentacji ". "Szkolenie...
Ewa Spychała /PTB Sp. z o.o./
Szkolenie: " Zyskaj przewagę - sztuka autoprezentacji ". "Szkolenie...
Business Bridge Group Sp. z o.o.
ul. Legnicka 65/1 ,
54-205 Wroclaw
tel. +48 71 788 05 88
fax. +48 71 788 04 88
biuro@bbgroup.com.pl sekretariat@centrumkonferencyjne.wroc.pl

Sławomir Mundry /PGNiG/


W listopadzie 2013 wraz z moim zespołem uczestniczyłem w szkoleniu „Profesjonalna obsługa trudnego klienta” zorganizowanym dla nas przez Państwa firmę. Szkolenie oceniam bardzo dobrze dzięki jego wysokiej wartości merytorycznej i licznych praktycznych ćwiczeniach, które zachęciły uczestników do innego spojrzenia na kwestię umiejętności przydatnych we współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
Jest to w dużej mierze zasługą trenera. Pan Grzegorz Blaut z powodzeniem zaangażował uczestników w aktywny udział w tych warsztatach, wykorzystując przy tym swoje bogate osobiste doświadczenie i utrzymując dobry kontakt z grupą.

Z pełnym przekonaniem polecam to szkolenie i trenera.

Z poważaniem,
Sławomir Mundry
Kierownik Działu Sprzedaży

/Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Zielonej Górze/
 

Opinie klientów
Sławomir Mundry /PGNiG/ W listopadzie 2013 wraz z moim zespołem uczestniczyłem w szkoleniu...
Krzysztof Janiszewski /WTG Sp. z o.o./Szkolenie zorganizowane b. profesjonalnie, obszerne w informacje z zakresu...
Więcej >>
Aktualności
Sale do wynajęcia we Wrocławiu Zapraszamy serdecznie do Centrum Konferencyjnego we...
Więcej >>